O nas


  • Przychodnia Weterynaryjna Potokowa, Gdańsk

  • Nasza Przychodnia od 2010 roku zapewnia swoim pacjentom pełną opiekę medyczną

    Nasza Przychodnia powstała w 2010 roku. Budynek został zaprojektowany specjalnie na potrzeby Przychodni Weterynaryjnej. W 2021 roku rozbudowaliśmy zaplecze sprzętowe oraz powiększyliśmy zespół lekarzy, ostatecznie tworząc docelową grupę mających wspólny cel, współpracowników. Zespół liczy pięciu lekarzy weterynarii oraz dwie recepcjonistki.

    Dysponujemy dwoma gabinetami przyjęć, gabinetem diagnostyki obrazowej oraz dwoma nowoczesnymi, w pełni wyposażonymi salami zabiegowymi: salą służącą do przeprowadzania zabiegów chirurgii miękkiej oraz salą stomatologiczną. Do dyspozycji naszych Klientów jest poczekalnia z wydzielonym miejscem dla kotów oraz prywatny parking.

    Dysponujemy nowoczesnym, cyfrowym aparatem RTG, w tym RTG stomatologicznym oraz wysokiej jakości aparatem USG, cyfrowym mikroskopem, zestawami do pełnego monitoringu pacjenta w trakcie narkozy, koncentratorami tlenu, aparaturą do narkozy wziewnej, unitem stomatologicznym, nowymi pompami infuzyjnymi. Posiadamy również dwa, odrębne dla psów i kotów szpitale, służące do opieki dziennej.

  • Dbamy o Państwa wygodę
    oraz komfort leczenia naszych pacjentów

    Przyjmujemy pacjentów wcześniej zapisanych na wizytę - skraca to czas oczekiwania oraz minimalizuje stres u zwierząt. Aby zapewnić jak najwyższy standard naszych usług w naszej Przychodni można umawiać wizyty lekarskie poprzez internetową rezerwację wizyt dostępną na naszej stronie.

    Dla Państwa wygody posiadamy Recepcję, która działa w godzinach pracy Przychodni.

    Za pośrednictwem Recepcji można umówić/odwołać wizytę, zamówić oraz zakupić kontynuacyjne leki według zaleceń lekarza oraz środki profilaktyczne, takie jak preparaty przeciwko kleszczom i robakom. W Recepcji uzyskacie Państwo także informacje o grafiku lekarzy, cenniku i dostępności leków.

    Po przybyciu prosimy o zgłoszenie się na Recepcji, byśmy mogli przekazać informacje o Państwa przyjściu, lekarzom.

    Z uwagi na wiele zadań oraz obsługę klientów – nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać telefon. Prosimy o wyrozumiałość.